Adam Price žije pro rodinu. Spletitá síť tajností ho ale přinutí, aby začal zoufale pátrat po pravdě o lidech, kteří mu jsou nejbližší. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (84)

Cervenak

všechny recenze uživatele

Nie, nie je to thriller, ktorý by sa snažil byť realistický a uveriteľný v štýle "toto sa naozaj mohlo stať!". Nemohlo, pretože je to spletenina mnohých kriminálnych podzápletok, ktoré sa šialene vŕšia jedna na druhú, cez rôzne náhody sa vzájomne ovplyvňujú a prichádzajú so zvratmi skoro až v štýle znamínka velikosti mexického dolaru. Ale ak pristúpite na tú žánrovú hru, tak je to scenáristická lahôdka a klobúk dole pred tvorcami (či skôr pred Harlanom Cobenom, autorom predlohy). Niečo tak domotané, a pritom stále dokonale prehľadné a ani na minútu nestrácajúce tempo a divákovu pozornosť, sa len tak nevidí. A čo ma prekvapilo najviac, Armitage tam dobre hrá. Ale že fakt dobre, až si poviete, ako presvedčivo to dáva. Čo je fajn, lebo v Hobitovi bol podľa mňa úplne najhorší z celého ansámblu a ani inde ma zatiaľ nepresvedčil. ()

silentname

všechny recenze uživatele

Koniec ma úprimne rozladil. Celý ten dojem, ktorý navodil bol podľa mňa veľmi silný. Posledné dve epizódy sú highlighty celého seriálu. Samozrejme bez ostatných epizód by to tak nefungovalo."The Stranger" je pre mňa zaujímavý zážitok. Najprv som vôbec nevedel ako sa mám k celému tomu príbehu postaviť. Aj ma to zaujímalo, aj ma to nezaujímalo. Neviem vám to nejako presne vysvetliť, no také boli moje reálne dojmy. Je však zaujímavé vidieť ako môžu jednotlivé akcie viesť k ďalším akciám, ktoré nakoniec všetko zamotajú do takého levelu, až si človek položí otázku, či na pravde skutočne záleží až tak veľmi. Pretože všetci máme svoje tajomstvá a nechceme, aby sa o nich ostatní dozvedeli, lebo by to mohlo zničiť všetko ostatné, čo sme vybudovali. Chce to povedať niečo podobné ako to bolo vo filme "Assassination Nation". No našťastie si tento seriál našiel oveľa lepšiu cestu. Veci môžu dopadnúť potom horšie, než možno bol prvotný účel. Niektoré postavy vám budú od začiatku z nejakých dôvodov nesympatické, iné si vás získajú veľmi rýchlo. A postupne sa ukáže, že tých tajomstiev je ešte viac a viac. Niektoré postavy sa dokonca vďaka tomu všetkému ocitnú v situácii, ktorú by som nedoprial nikomu. Nebudem to ale spoilovať pre tých, ktorí si chcú pozrieť tento seriál. No počkajte si na výsledok, lebo ten vás úprimne ohromí a budete z toho nadšení. Som presvedčený, že vás to dostane. Problémy boli pre mňa, že flashbacky občas neboli pre mňa úplne prehľadné a boli tu dejové línie, ktoré som nemal úplný záujem sledovať. Ale všetko je potrebné pochopiť, aby sa to nakoniec dostalo do zdarného konca. Hodnotenie: B+ ()

petikacka

všechny recenze uživatele

No, opět se na Netflixu objevilo NĚCO. Jak to tak nevinně začalo, tak to brutálně končí. Tady je třeba se zamyslet jestli říct něco někomu, protože si myslím, že něco vím, protože to může být zavádějící, poněvadž každý počátek má nějaké pokračování a konec je nakonec úplně někde jinde. No rozhodně hodně zajímavé a hlavně k zamyšlení. Za mě 85% ()

MFloyd

všechny recenze uživatele

Tohle jako fakt?... no nic, začnu od začátku tím, co mi tento film připomíná. Je to jako když je Vám třeba 8 let, jsou Vánoce a čekáte na něco velkého, třeba nový playstation. Rodiče Vám dají obrovskou krabici zabalenou do pozlaceného obalu s velkou červenou mašlí a vy se těšíte, až ji rozbalíte. Po roztrhání obalu zjistíte, že to sice vypadá jako playstation, ale na krabici je název "plejstejšn" a jakési čínské klikyháky. Už jste celkem zklamaní, ale pořád si říkáte, třeba jen jiná krabice. Po otevření krabice na Vás vybafne asi 20 učebnic do školy, protože to se přeci hodí a tu krabici... no jo, než balit všechny knížky zvlášť, proč to nedat do jedné krabice... Asi nechápete, ale tohle byl můj první pocit, když jsem sledoval poslední díl. Abych byl už konkrétní, seriál mi po prvním dílu přišel, jakože dobrý, jde to, ale trošku mi to připomíná něco mezi Netflix průměrem a Venezuelskou telenovelou. Herci nic moc, dialogy za mě podprůměr, ale ta zápletka stejně slibovala něco víc a já se těšil, i když už ta "krabice" byla dost pofidérní. Tak jsem se postupně prokousával první polovinou série a byl to boj, nuda k uzoufání a zároveň neustálé pomrkávání na konec. Jak už to bývá, tvůrci vsadili na více dějových linek, u kterých většinou čekáte nějaké propojení, provázání a tedy konečný wow moment typu "tak takhle to celé bylo..." Jenže já nechci spoilerovat a tak jen dodám, že závěr, tedy to hlavní rozuzlení, bylo pro mě snad jedno z nejtrapnější a nejsměšnějších z filmů a seriálů, co jsem za poslední dobu viděl. Tolik jakože "Ha a ona je sestra!" "Ha a on to byl tenhle!".... Ne, ne a ne, tohle bylo celé jakože poskládané nějak aby to dopadlo. Podprůměr, i když chápu, že pokud bych nepřemýšlel tolik nad zvraty, které nedávaly smysl, tak si to třeba užiju, ale od začátku jsem podezříval, že tam bude něco, co se mi líbit nebude a ono to tam bylo. Takže ty "učebnice" si opravdu strčte... ()

chrispe

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nebylo to vůbec špatné. První dva (možná tři) díly mají velmi dobrou atmosféru - potom to bohužel upadá spíš do průměru. V dobré čtvrti, kde se všichni dobře znají, se rozhodně daří tajemstvím. A otázkou je, zda je chcete znát a přijít jim na kloub, nebo to radši necháte být. Vše se pomalu zamotává, aby se to pomalu odmotalo a zatímco u něčeho má divák velmi jasný vodítka a dovede vcelku rychle tušit co a jak, rozlousknout jiné věci se asi jen tak nepodaří. Plus je rozhodně sympatická hlavní detektivní dvojice, slabší mi přišli tři teenageři a neustále jeden a tentýž výraz Richarda Armitage ať už se dělo cokoli. Co se týče uvěřitelnosti příběhu, s tím problém nemám, i když některé náhody a výhody (chlap s úžasnou pamětí, policista v důchodu co dokáže vyhledat opravdu mnohé a na počkání) mě zarazily. Od teď budu SPOILERovat!!! Osobně by se mi víc líbilo, kdyby bylo vše víc propojené - nejen vyděračkami - a víc se to drželo právě v (současné) sousedské komunitě. Takhle pomalu odhalujeme několik tajemství, ale díky tomu, že jsou víceméně osamocená, tak to alespoň pro mě, nepřineslo kýžený WOW efekt. Takže v závěru mě bavila hlavně linka s Corinne, která se mi zdála nejméně předvídatelná, překvapila a splňovala i tu mou "sousedskou komunitu" :D. ()

Zajímavosti (6)

• Paul Kaye hrá policajta Patricka Katza. Použil priezvisko svojej skutočnej manželky - Orly Katz. (Arsenal83)
  • Natáčanie sa začalo v marci 2019 v Manchestri. Ďalšie scény boli potom natočené v Bury a Boltone v apríli a v Stockporte v júni 2019. (Arsenal83)